Housewife’s favourite, Paolo Milesi has it all: looks, women, money and his own popular daytime TV show. But his perfect world begins to crumble when his ageing father’s health takes an unexpected turn for the critical. He rushes to his home town only to find the old actor stubbornly rehearsing to perform his beloved Harlequin one last time. As the old wounds of their difficult relationship are reopened, the magical world of Comedia Dell’Arte begins to seduce Paolo, and make him question his own superficial existence.