The worst teachers of France arrive in England for an ultra-secret mission. With Boulard, king of the dunces, they are sent to the country's top high school where they'll apply their famous methods to the nation's future elite. There is much at stake: the future of the entire United Kingdom depends on their success... This year it's time for England's best students to learn from France's worst teachers.