Forty-year-old Paul-André is a timid, rather introverted man. Rich but alone, he is deeply bored and ends up concluding that what he needs is a family. Violette, a forty-year-old full of energy, is threatened with eviction and is afraid she'll lose custody of her two children. Paul-André then proposes a totally above the board contract to rent the family in exchange for him paying off Violette's debts. For better and for worse...