The story starts rolling with a Swiss lawyer who is invited by a ruthless gangster boss to Mallorca where he hopes to spend the night with the attractive wife of his host. Of course he has no idea that she is assigned to make him reveal the names of some key witnesses. But the lawyer also has a plan and hired two petty criminals in order to part the gangster boss from his cash. Unfortunately, the small-time crooks make some irreversible mistakes. When one of them throws the mother of the gangster boss from the balcony, the disaster takes its course.