Three immigrants women, Lola Carmen and Irina, forced to flee from their lives made of violence, envies and abuses, responding to an ad to work as Caretakers in a nursing home for elderly. Due to a crook director the nursing home "Villa Bella" will end up in bankrupt. The Caretakers will have to invent something to save the house and the old people living there. The elderly guests of the clinic, first in open contrast with the newcomers, will change their mind and became friends.