Djalal was obsessed with war games before he could walk. He was raised as an only child in a middle class Spanish family with his parents indulging his every whim. He got all sorts of toy guns with which to play the soldier and as he followed this dream to the extreme, he went to the Afghan front as sniper. But the war is not as exciting as in the movies. Djalal comes back home disappointed and he has to confront a difficult situation. The economic crisis struck his own family and he needs to take responsibility. His American dream falls apart. Can you blame your parents for your failures? The game is over and he is unable to find his place in the real world.