Isabel (11) is on a quest for the sword of d’Artagnan – the former leader of the legendary Three Musketeers – in tradition with the previous work of her beloved yet seldom seen grandfather. While the blade has been missing for hundreds of years, Isabel’s only clue to its whereabouts is a mysterious code. Together with her cousin Rick and her friend Jules, she sets out on a fast-paced adventure through old mansions and castles, quickly discovering that she’s not the only one seeking the coveted item. Isabel’s mission in finding the sword is to protect her grandfather and reunite her estranged family, which, however, will only work if her friends have as much courage and perseverance as the glorious Musketeers. One for all and all for one!