If we have been remiss in our life, and hurt the people we most love, is it ever too late to redress the balance? Ray, a lonely old boxer, desperately estranged from his son, records his loves, his regrets, and his greatest life lessons to a camera in an empty boxing gym. His is the desperate hope that no estrangement is permanent, and that it is never too late to say sorry.