Anna (Leni Wesselman), a young photojournalist from Berlin, travels to Serbia to make a photo documentary about refugees. Upon her arrival to Belgrade, Serbia’s capital, Anna finds out that she can’t realize her task the way she planned. Through the cabdriver Dzeki (Nenad Okanović), she meets the distrustful but interesting young refugee Maja (Jelena Rakočević-Cekić) who works at a nearby fast food restaurant. Miserable with her life in Serbia, Maja dreams of a new beginning somewhere abroad. In an attempt to successfully finish her project, Anna starts photographing Maja, secretly making a documentary about her. Blinded by the wish to change her life, Maja doesn't realize Anna’s true intentions.