“If you don’t choose your own path, others will choose it for you” An unexpected phone call from the younger brother, blackmailed by a corrupt inspector threatening him with jail time, shakes Mihajlo Lubarda’s life to its core. The disturbing search for his brother leads Mihajlo into the tangled web of the Belgrade police, insurmountable labyrinth of secret services, and a clandestine world of semi-legal races that continue to take place on city streets.