Selja is in her thirties and lives in a shared flat with her friends. One day a boy appears at her door; a boy she gave up for adoption sixteen years earlier. Selja has a chance to get to know her son, but at the same time, makes a complete mess of her and her best friends' lives. Urban Family is a new kind of music film set in the modern-day world.