A visit between girlfriends is captured in real-time: sparkling wine, cigarettes and a lack of communication that is implicitly humorous. Suppressed feelings reach their tipping point and burst forth when triggered by something seemingly peripheral, which poses a genuine emotional test. Parallel to this, the camera proceeds to close in on the scene and the protagonists in a near imperceptible zoom. Coming to terms with one’s past as a structurally composed, cinematic experiment. Consistent, raw, compelling.