A robbery goes wrong. The four burglars hide out in a shopping mall where gunshots ring out and crowds panic. Surrounded, they kill a man and take a woman hostage. Cornered, they force a car to stop and then flee in it, along with the car's driver and his sick child, who needs to get to a hospital. Out of control, their flight turns into a merciless hunt. Henceforth, there is no turning back for these crazed animals...