Inspired by the Italian sex scandals of the Berlusconi era, Eva Braun takes inspiration from the actual sex scandals in the Italian Parliament and from the 120 Days of Sodoma by Marquis De Sade. This mix creates a grotesque journey through power, sex and will of people who do everything to be successful. Pier is an influential and important Mogul who keeps the power in his country. Elegant, ironical and well educated, he has a bizarre sexual instinct which is satisfied by her mistress, Romy, who collects people, men and women (musicians, directors, writers and businessmen) which agree to satisfy his weird fantasies for getting his help to the way to success. Like a Decameron, a group of people in a house meet their pride and greed for power and sex.