Françoise returns to Rennes to teach art history at the university, many years after studying there herself. Ion, who has appeared out of nowhere at the start of the new academic year to study geography, is in love with Lydie, a blind student. He claims, out of shame, that his mother Moon is dead. There’s also rock music, stronger than ever, with John who has never stopped playing it, and Françoise’s friends who have never stopped listening to it. Still further away, at the beginning, there is a stream that Françoise has made invisible in her memory, and which is waiting to be visited, like a painting in a museum.