The story takes place in the suburbs of Split (Croatia), during the mid-'90s and follows three young guys at the margins of society, trying to make a living despite poverty and frequent clashes with law. Kralj ("King") and Joke are small time crooks with their unsuccessful attempts to get rich. After Kralj gets arrested and sentenced to 6 months of prison, Joke seeks help from a mutual friend Sporki (”Dirty”) to rescue Kralj. Together they forge a plan that will not go smoothly and will lead them into a series of weird situations and comic adventures.