Pierre, a one-time best-selling author, agrees to work as a ghost writer for Joseph - a man who commands the political infl uence at the heart of the French State. Joseph is fomenting a conspiracy against the Interior Minister and will take advantage of his new protégé to achieve his own ends. Soon realizing the life-threatening implications linked to his new job, Pierre will be seduced by Laura, a young activist. But is she really as harmless as she looks?