As seasonal forest workers, brothers Kemal and Cemal struggle with an uncertain future, living in a house on the outskirts of a village in the West Black Sea Region. One day Kemal arrives home with Nalân. Although her presence soothes Cemal, who feels shaken by his mother’s death, it deepens a growing rift between the brothers. Cemal feels uneasy about his brother concealing their mother’s death to withdraw her salary from the bank. Their differences mount as he tries to deter him. Nalân gets disappointed with Kemal’s increasingly erratic behavior. She opens herself up to Cemal’s compassionate world. After Nalân’s departure, the brothers carry on living like two strangers. Cemal secretly sees Nalân. Afraid of losing his brother, Kemal one day follows him to the town’s cheap hotel. As he confesses his fears of their possible separation, Nalân appears with a suitcase in her hand.