The Israeli and American features shot in the town of Jaffa from the 60s to the 90s are the basis for the story of a dream. All protagonists are removed from the original footage, leaving an empty setting formed by the town. Thus, the impossible is made possible from the “I” perspective, namely filming the past and compiling a picture album made of memories.