Determined to move on with their life violently interrupted by war several years ago, an elderly couple returns to their restored home. We follow their everyday life through the four seasons. Every day she becomes more absent and lost. Instead of helping her, he acts brutishly, sometimes even cruelly, towards his wife. However, the realisation that something is wrong with her will make him question his behaviour and values.