It seems that football is still the most important thing in Koko's life and Zlatko is still spending every second reading books and scolding Koko for being immature. To prove him wrong, Koko tells him that he is unhappily in love with the mysterious girl, a girl who is as magical as the heroines from Zlatko’s novels. Koko’s sister Marica, friends Ema and Melita have their own band – Koko’s team will go to a concert, as will the girls go to their football games. We will find out whether the boys are really that interested in music and the girls in football in the new film from the Koko serial.