The last twelve months in the life of Dejan Stanić, a former general in the Balkan war. For ten years, he was forced to hide from justice, especially the International Criminal Tribunal for the former Yugoslavia, on various undisclosed military bases. He finally found refuge with Slavko, an old man living in a small village in the mountains. Suffering from extreme isolation, Dejan will not only have to face a new environment and a new reality but won’t be able to escape his past.