Maxime and Mélanie love one another. Awkwardly and tenderly, they explore their sexuality together. When Mélanie finds out she is pregnant, Maxime takes it badly, but gradually comes to terms with the idea of becoming a father and so persuades Mélanie to keep the baby. So now it’s decided: at all of fifteen years of age, Maxime and Mélanie are going to be parents.