Jose, unemployed, is sent by a temp agency to work as an extra for the recording of a special New Year's Eve programme, in mid August. Hundreds of people like him have been shut indoors day and night for a week and a half while they pretend to laugh, stupidly celebrating the false arrival of the New Year. Is there place for love amid the uncontrollable chaos?