Carlos, a bank executive, begins his morning routine by taking his kids to school. As he starts the car he receives an anonymous phone call informing him that there's a bomb under his seat.A stranger's voice tells him that he only has a few hours to gather together a large amount of cash: if he doesn't, his car will blow up.