Tunis, Summer 2010, a few months before the Revolution. As Ben Ali's government nears the end, Farah, an eighteen-years-old girl, joins "Joujma", a political rock band. In a night-time Tunis, she sings, drinks, discovers love and protest, all against the will of Hayet, her mother, who knows Tunisia and its taboos. But in her love life as on the scene, Farah goes further and further, without suspecting the danger of a regime that watches and infiltrates her privacy. Hayet will do anything to protect her, even revive the wounds of her own youth.