A descent into the particular hell of Bangland, a town in America now under President Steven Spielberg, who has declared war on Mahaba, a minor African nation, thereby launching his own war on terror, the gist being that anyone who isn't white is a potential terrorist. On the eve of the presidential elections that could spell the end of Spielberg's presidency, the fates of three characters become entangled: Charlie Tucano and Tony Beretta, modern-day inquisitors working for television evangelist Gold, and Loogie Boogie, an Irish loan shark. The 24-year-old director of animated films from Pescara, Lorenzo Berghella, makes his feature debut after scoring kudos for his first short, Too Bad.