Agustí Villaronga adapts the novel of the same name by Pedro Juan Gutiérrez. Recently escaped from reformatory, young Reinaldo tries to get by in the streets of Havana in the late 90s, one of the worst decades for Cuban society. Hopes, disillusionment, rum, good humour and above all hunger, accompany him in his wanderings until he meets Magda and Yunisleidy, survivors like himself. In one or the other's arms, he will try to escape the material and moral misery surrounding him, living love, passion, tenderness and uninhibited sex to the limit.