Pedantic policeman František wants to bring up his three daughters with a firm hand. He would like to see the girls coupled with capable and successful men, but instead they have the talent to find the opposite. Moreover, one of them is constantly trying to get pregnant, second one is only dating exotic fools and the third one is expecting a baby without knowing, who is the father. František and his wife always spend their vacation at the local lake, although the wife is dreaming of the seaside. One day she meets a bohemian writer with slightly suicidal tendencies and an attractive colleague with Spanish roots walks into Frantisek's office and things get moving... And these small stories of our characters create one big story of a small Czech family with usually troubles, we all know well.