Chilean coup of 1973. The masses are out on the street, protesting against General Pinochet. Amongst them, Daniel and Lena, a young couple, which, like many others, get arrested by Pinochet's secret police. Soon after, Daniel finds himself trapped in a secret interrogation camp located underground, beneath the infamous Colonia Dignidad, a German sect following the leadership of notorious Paul Schäfer.