A couple goes sailing across the ocean, leaving their two children at home. The seemingly careless life is disturbed by a sense of fear when they lose touch with their parents. The boat capsized and their dog went missing. The parents return home only to fi nd out that their son needs a kidney transplant and, as it turns out, the husband is not the boy’s biological father. At the height of the crisis, we take our leave of the family and see a deserted island where the dog fi ghts for survival. One day, a ship appears on the horizon and the dog returns home. But where is home actually?