Eini, 13 years old, grows up isolated from society with her violent father, a man afraid of the world who keeps Eini very close. The brutality that Eini is exposed to pushes her to almost lose her sense of self but through her invincible fantasy, Eini is capable to create a world within, from which she can draw strength to survive.