Nino and Mary are sixteen and live in a Roma encampment in Rome’s Tor de’ Cenci neighborhood. This is the story of an attempt to produce Romeo and Juliet in a place where the plot of Shakespeare’s play is still absurdly topical: Nino and Mary, our Romeo and Juliet, really do belong to two feuding families, which want to prevent them from acting together.