Like an accessible form of Paradise Lost, weekend trips to the woods offer a concentrated dose of well-being and a refuge in nature. A place where all life’s possibilities enjoy the right to exist, a place for all, rich and poor, French and foreign, gay and straight, old and young, old-fashioned or trendy, a mirage dreamed up by the exhausted urban dweller. The woods as an island in the urban fabric, a place where the hardships of living in the city fall silent. A place to recover, to play and have fun, to dream. Over the course of the seasons, sharing with others as many utopias as can be dreamed up by as many individuals.