A rejected boy from the fringes of society discovers a distant, enigmatic man, a lone ranger who dominates the back alleys of a filthy city. Stubborn and tenacious, the boy Instills himself under the man`s wing. In their struggle for self-control, their attempts to restrain themselves get out of hand.