A post modern theater adaptation of a Greek tragedy takes place in a central theater of Athens. Like every night, the guests take their seats and the play begins. Suddenly, the lights on stage go out. Seven young people, carrying guns, stand up from the audience and come up on stage. They introduce themselves as the Chorus of the tragedy and they invite people from the audience to participate on stage. Gradually, reality and fiction blend. The audience doesn’t realize if this is part of the play. The play will come to its end at the usual time. Until then art will be interrupted by life.