Over one thousand people of different nationalities live among rats and rubbish in shacks slapped together out of metal sheets and wood.
By December 2014 a very ambitious project with a high social impact and involving many problematic issues, envisages the dismantling of the huts and the immediate relocation of the families into normal housing. River memories provides an account of the life in this shanty town during its last remaining days, amid distress, drama, hope and scenes from a different way of life.