The chaotic thirty-year-old Ditte and her older sister - the much too sensible Sigrid - travel to Malta with their mother, Lise, to celebrate her 60th birthday. Lise's husband, the girls' father, has just left her, and the two sisters do not exactly see eye to eye on how to cheer up their dejected mother. As the holiday progresses, it develops into an absurd love triangle with the sisters stubbornly fighting over Lise's love and attention - all in a whirlwind of a package holiday full of jealousy, family patterns, lies, disco and a dexterous bartender named Antonio.