As he is driving his wife to the maternity ward, Thomas runs over and kills a young man on the road. Marie-France, the mother, will not get over the mourning of her lost son. Nine years have passed. Marie-France has become Thomas' secretary and dangerously starts to interfere into his life, with one idea in mind: to get closer to his son...