The setting is a residential street in the idyllic town of Sorgenfri. Our focus is on a family of four. Their daily life changes abruptly, when a deadly virus afflicts the town. Now, it is about survival of the fittest, and the question is whether the family is strong enough as a group to make it through the crisis.