Comedian Thomas Vang has wrecked his career and will do anything to return to the top. Even if it is just warming up for his friend, the successful Mads Andersen, he goes all out to get his career back on track. However, when his cheeky teenage daughter, Frederikke, suddenly turns up out of the misty fog of oblivion, Thomas' life is turned upside down. She does whatever she can to sabotage his dreams, and before Thomas realizes what has hit him, he plummets with great accuracy into the abyss. Only Frederikke can save him - but is it even worth her while? One thing is certain; it will not be the comeback he envisioned.