Kiia and Lauri are speeding down a dark country road, anxious to reach the hospital with Kiia in premature labour. Their car hits something. Lauri goes to take a look and tells his wife he saw nothing. They rush to the hospital and Kiia gives birth to a healthy baby boy. While in the hospital Kiia meets Hanna, a woman whose husband is in a coma, the victim of a hit-and-run driver. Kiia befriends Hanna and tries desperately to help her without revealing her role in the accident.