Basia and Marek have been on the run their whole lives. Along with their nine-year-old daughter Ula, they experience what it’s like to be an immigrant in Sweden. When a Swedish social worker visits their home, she witnesses Ula’s everyday reality, as seen from the perspective of the local culture. Ula is then taken away from her parents and placed in foster care. Will Basia and Marek stick together and fight for Ula? Will they succeed in rebuilding their bond and their family?