In a small Minnesota town in the 90s a man is accused of sexual abuse of his daughter, and even if he doesn’t remember it he plead to be guilty. With a psychologist help he manage to get back some memories of it and all of the sudden other people in the town starts to get back blocked memories of abuses. News stories break and blame a satanic cult who’s been performing dark rituals and orgies.