Yet he did not reckon that Clemens’ kids Winnie and Theo would be so well prepared. They have made it a sport to drive any new nanny out of the house immediately. And they know no mercy when it comes to their weapons of choice and Rolf must learn that being a Nanny is far from easy – at least in this family. But while Rolf tries to save his home and neighborhood, he unobviously becomes the savior of an entire family.