Chantal, Zeynep, Danger & Co. are in prime form during their first trip abroad, rampantly displaying their full spectrum of social incompetence and cultural ignorance. And if that wasn’t enough already for Zeki, to have to deal with the constant teachers vs. students war, he also has to lead the charge against the snobby Schiller School and their pompous über-Teacher, Hauke Wölki - whose sole goal is to end Müller’s career!