Holiday bus driver Mario has spent his entire life shuttling old age pensioners to the sunny south. Today, he is stuck in retirement, bored with his wife and with life in general. He decides to accept one final trip. Only this time his passengers are not pensioners, but a motley crew of partygoers on their way to a festival in Croatia. Mario takes an immediate dislike to the alternative youth and their loud music. His last journey soon turns into on a fascinating trip that not only confronts him with his prejudices but also with his long lost son.