Cheeky little Raven accidentally destroyed the stocks the animals need to survive in the winter. To refill the storage, he sets out to win a soapbox car race and earn the prize money. But the tumultuous race through the forest is full of twists and surprises, and in the end Raven has gained something money can’t buy: he understands the value of teamwork, true friendship and responsibility...