The holidays of the Landberg brothers Matthias and David with their girlfriends at their parental holiday villa, at the French Atlantic coast, seem to show clear balance of power between both brothers. Just Camille, Matthias girlfriend, wants to change something about it. However, her scheming game becomes independent itself and has explosive and surprising consequences.