Paula’s last chance for her acting career is an audition for a bluesical. Randolf and Donnie are performing at the audition, too. Backstage Paula meets Max and Randolf falls in love with Paula’s friend Louise, but she isn’t interested. Five young people, bound together by friendship and their dream of big success. Everything is possible – but for Paula and Max as well?